Regulamin pobytu w Villi Antiqua


04.05.2020


Szanowni Państwo!

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem obowiązującym w Villi Antiqua, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Państwa w naszym obiekcie.


Doba hotelowa: 14:00 – 11:00

Recepcja: 7:00 – 22:00

Cisza nocna: 22:00 – 6:00


  • Płatność za pobyt przyjmujemy w gotówce lub kartą płatniczą. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Przedłużenie pobytu należy wcześniej zgłosić w recepcji.

  • Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju Goście zostaną obciążeni kosztami naprawy.

  • Przebywanie osób niezameldowanych jest zabronione.

  • Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach świec, kadzidełek, grzałek, żelazek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

  • Obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wewnątrz budynku oraz wprowadzania zwierząt pod groźbą grzywny w wysokości 500 zł.

  • Brama wjazdowa oraz drzwi wejściowe zamykane są o 22:00. W przypadku chęci wjazdu na teren obiektu w późniejszej godzinie udostępniamy pilot do bramy w recepcji.

  • Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia obiektu oraz do uregulowania należności za wykorzystane usługi.

  • Wyposażenie pokoju jak i całego obiektu zostało starannie dobrane. Prosimy o szanowanie rzeczy, które zostały Państwu udostępnione.

  • Pokoje w czasie pobytu gościa są sprzątane na wyraźne życzenie . Ręczniki są wymieniane w przypadku pozostawienia ich w brodziku prysznica.

BEZPIECZEŃTWO

RECEPCJA

  • przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość

  • recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i maseczkach

  • dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu

  • przed wejściem do obiektu znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej

  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze , które po każdym użyciu są dezynfekowane

POKOJE

  • wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut

  • każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, armatura łazienkowa, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora itd. są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi

  • pracownicy działu sprzątającego wyposażeni są w maseczki oraz jednorazowe rękawiczki.

  • Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel

 



Dziś polecamy: