Szanowni Państwo!
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem obowiązującym w Villi Antiqua, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Państwa w naszym obiekcie.
Doba hotelowa: 14:00 – 11:00
Recepcja: 7:00 – 22:00
Cisza nocna: 22:00 – 6:00
Płatność za pobyt przyjmujemy w gotówce lub kartą płatniczą. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Przedłużenie pobytu należy wcześniej zgłosić w recepcji.
Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju Goście zostaną obciążeni kosztami naprawy.
Przebywanie osób niezameldowanych jest zabronione.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach świec, kadzidełek, grzałek, żelazek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
Obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wewnątrz budynku oraz wprowadzania zwierząt pod groźbą grzywny w wysokości 500 zł.
Brama wjazdowa oraz drzwi wejściowe zamykane są o 22:00. W przypadku chęci wjazdu na teren obiektu w późniejszej godzinie udostępniamy pilot do bramy w recepcji.
Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia obiektu oraz do uregulowania należności za wykorzystane usługi.
Wyposażenie pokoju jak i całego obiektu zostało starannie dobrane. Prosimy o szanowanie rzeczy, które zostały Państwu udostępnione.
Pokoje w czasie pobytu gościa są sprzątane na wyraźne życzenie . Ręczniki są wymieniane w przypadku pozostawienia ich w brodziku prysznica.
BEZPIECZEŃTWO
RECEPCJA
przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i maseczkach
dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu
przed wejściem do obiektu znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze , które po każdym użyciu są dezynfekowane
POKOJE
wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, armatura łazienkowa, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora itd. są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
pracownicy działu sprzątającego wyposażeni są w maseczki oraz jednorazowe rękawiczki.
Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel